czwartek, 5 grudnia 2013

Konkurs - Gadula Grudnia ! ZAPRASZAM


* czasu Polskiego

176 komentarzy:

  1. haha :D świetny konkurs :)

    Ps. Zapraszam do mnie, tym razem recenzja podkładów: DEBORAH, ARTDECO, MAYBELLINE, REVLON COLORSTAY :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz popularniejszy konkurs:) myślę, że u Ciebie zwłaszcza warto brać udział:)
    pozdrooofka!

    OdpowiedzUsuń
  3. No to juz widze, jak sobie niektorzy dogodza i nareszcie z czystym sumieniem "rozgadaja" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. musze wrzucic jakies ciekawe posty..Sciskam Was I zaparszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha ha fajny konkurs dla gaduł :) Ja pierwszy raz widzę taką zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo Ty to lubisz ludziom radość sprawiać ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomysłowy konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  8. faktycznie fajnie jest wygrywać niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy konkurs i fajny baner. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nietypowy konkursik :) Chyba spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super konkurs ;) zwłaszcza ,że nagroda to niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. HA ha dzięki za zaproszenie! :) Pewnie, że skorzystam! :D :*:*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny pomysł, ale nie boisz się tak zwanych "komentów z du*y"? Takich wiesz na odczepnego byle wstawić i nabić sobie licznik. Niby to takie nic, ale jak ja u siebie widzę jakies komenty z kosmosu lub oderwane od tresci to czasem mi słabo ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam, ale konkurs jest po to aby komentować. Jak? To już nasza osobista sprawa.

      Usuń
  15. Ja też pierwszy raz sie spotykam z czyms takim xD a nagrody jestem ciekawa!:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia życzę sobie i wam dziewczyny!

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo wow jeszcze w takim konkursie nie bralam udzialu super

    OdpowiedzUsuń
  18. Moje Kochane Dziewczyny! jestescie 'szalone' tyle komentarzy, nie spodziewalam sie ..DZIEKI !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak a to dopiero poczatek.... :-)

      Usuń
    2. Mamy jeszcze czas do 31.12 ;))

      Usuń
    3. teraz mamy TYLKO czas do 31 =D

      Usuń
    4. juz niewiele czasu zostalo , dziekuje za fajna zabawe <3

      Usuń
    5. Ja również dziękuję ;))

      Usuń
  19. az sie boje , do jakiej liczby komentarzy dojdziemy :)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Uuuu, zaraz będzie milion komentarzy :)
    Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może aż tyle nie będzie. Nie przesadzajmy ;))

      Usuń
    2. z tysiac to moze bedzie ale milion... no gdyby byl dodatkowy myesiac ... :-)

      Usuń
    3. Gdy były to pewnie by tak było ;))

      Usuń
  21. Tylko mm co tu teraz sensownego pisać ;D??

    OdpowiedzUsuń
  22. Niebawem wybije godzina zero a mnie zzera ciekawosc co to za niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczesliwego Nowego Roku , i dziekujr za wspaniala zabawe :)))...

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzisiaj licznik też działa. :/

    OdpowiedzUsuń