wtorek, 15 kwietnia 2014

Revlon Professional 200 nutri color creme - koloryzujący krem 3 w 1 u 'Make (me) up'

Witajcie, Nie trudno zauważyć, że na moich włosach wiele się dzieje. Długo szukałam nieinwazyjnego odświeżacza koloru, zwłaszcza że moje ukochane fiolety lubią się spierać. Nie chcąc krzywdzić swoich włosów, a jednocześnie nie chcąc hasać w spłowiałych kolorach (nie mówię tutaj o specjalnym, starobabcinym odcieniu), za namową mojej cudownej fryzjerki zainwestowałam w krem koloryzujący 3 w 1 marki Revlon Professional...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 

13 komentarzy:

  1. Też mam go. Robię czerwone pasemka, na maratony klubowe. Świetnie się po nim trzymają;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek aż kusi ,żeby zrobić sobie taki sam na majówkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki cudny kolorek :O
    Szkoda że do mnie takie kolory nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ale boski kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tym produkcie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam. Właśnie robię zielono - czerwone pasemka na wieczorową imprę;-))

      Usuń
  6. Piękny kolor! Identyczny jak mój z pianki Venita.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie ;) ciekawe czy mocno niszczy włosy ;)?

    OdpowiedzUsuń