piątek, 9 maja 2014

LOVELY I LOVE SUMMER NR 5,6,7 u 'Mela Beauty'

Dwa dni temu odwiedzając Rossmanna w ręce wpadły mi lakiery z nowej serii Lovely I Love Summer. Oczywiście, cena na promocji była tak niska, że nie myśląc ani chwili włożyłam je do koszyka. Dzisiaj pierwsza próba na paznokciach a efekt bardzo zadowalający. Koszt jednego lakieru to 5,99 zł w regularnej cenie a 2,93 zł kosztuje przy 49% promocji. Lakiery mają wykończenie kremowe, nie smużą i nie rozlewają się po płytce i skórkach. Jedynym minusem jest to, że należy nałożyć więcej niż jedną warstwę lakieru, aby efekt był zadowalający...wiecej KLIKNIJ TUTAJ




20 komentarzy:

  1. Bardzo ładne letnie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bardzo mi się podobają, nie mogłabym wybrać jednego, który podoba mi się najbardziej :)

      Usuń
  2. jakie śliczne kolory :)
    kurcze nie spotkałam tych lakierów w żadnym Rossmannie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też ich nie spotkałam. Rossmany u mnie są jakieś wybrakowane ;/

      Usuń
    2. u mnie też właśnie nie widziałam ich w czasie tych promocji, a teraz to nawet nie odwiedzam rossmanna bo nie chcę nic kupować :)

      Usuń
    3. do dzisiaj ich nie spotkałam, ani u mnie w mieście, gdzie są 3 Rosski, ani w Krakowie, ani w Rzeszowie ;//

      Usuń
  3. Wiosenna tęcza!! Cudo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś mi internet pada. Przesył:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te kolory, idealne na wiosnę i lato :))

    OdpowiedzUsuń