środa, 20 listopada 2013

Kerastase Cristaliste ♡ u ' I LOve it Cathy'

Wracając do tematu postu dziś będzie nieco o moich włosach, a raczej o produktach do włosów, które ostatnio podbiły moje serce. Ostatnio skróciłam rozdwojone końcówki, zrobiłam lekką grzywkę oraz co najważniejsze wracam do naturalnego koloru moich włosów. Przez co niestety na zdjęciach będę pojawiała się w odrostach, ale czego się nie robi aby włosy były w końcu zdrowe i pięknie wyglądały. Mam swoich małych pomocników, którzy dbają o moje włosy i znacznie poprawiają ich wygląd. Mowa o kosmetykach Kerastatse. Jakiś czas temu pokazywałam Wam moje nowości ze sklepu expert-kosmetyki.pl, dziś przyszła pora na pierwszą recenzję dwóch kosmetyków, a mowa tu o serum i kąpieli rozświetlającej z serii Cristaliste....wiecje KLIKNIJ TUTAJ 
 
 
 
 

4 komentarze: