środa, 20 listopada 2013

Idealna Idealia - Idealia Idealna ? Czyli o kremie BB od Vichy U 'Kaczka z piekla rodem'

Dziś pora rozliczyć się z produktem, który mam w swoich zasobach od kwietnia. Ilość moich zaległości blogowych wprost mnie przeraża,  a tu cały czas trafiają się jakieś nowe zakupy. Dzielnie próbuję jednak wygrzebać się z tej góry :) Przy okazji posta wprowadzającego na temat podkładó KLIK, padło hasło, że pewien kosmetyk wielu osobom nie przypadł do gustu, a ja nawet się z nim polubiłam. Wiele z Was było również ciekawych produktu Idealia BB od Vichy. Oto więc łączymy wszystko w zgrabną całość...wiecej KLIKNIJ TUTAJ

 

14 komentarzy:

  1. Vichy to w ogóle marka dziwna - ciężko u nich znaleźć środek. Produkty są albo świetne albo do bani

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam probke ale.nadal roswazam czy jednak warto kupic bo jednak slabo kryjacy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kremy BB są słabo kryjące. ;]

      Usuń
    2. a czego wiecej trzeba na codzienn

      Usuń
  3. Wolę trzymać się mojego kremu, przynajmniej wiem, że dobrze mi służy. :)

    OdpowiedzUsuń