wtorek, 10 grudnia 2013

KUKSTAJL - Tarta waniliowo-owocowa u 'Art Attack'

Rodzina wróciła. Wiecie jak to jest, a jak nie wiecie to Panowie Wam powiedzą - LINK. Szczególnie, że zawsze jest nas w domu szóstka, a tu nagle zostałam sama. Niby fajnie, ale jakoś tak nieswojo, niby luz, ale trochę za cicho, niby święty spokój, ale w miarę upływu czasu tracił na wartości. W każdym razie szybko minęło, są z powrotem, trzeba było ich godnie przywitać. W końcu przecież się stęskniłam. O tym, że błogiej ciszy będzie za chwilę brakowało nikt na razie nie wspomina...Poczwórna imprezka - powrót, spóźnione urodziny mamy, spóźnione imieniny siostry i urodziny taty in spe. A na tę okazję wypróbowana wcześniej tarta z owocami. Wiem, że chcecie przepis, bo zgarnęła ponad trzydzieści lajków na fejsie. Zdadzam Wam więc mój lajfstajl, drimstajl, kukstajl. Też przywitajcie tak familię, a co...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 
 

96 komentarzy:

  1. smakowicie wygląda, jesień i zima sprzyjają wszelkiego rodzaju wypiekom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś lubię się stęsknić, bo potem doceniam moich bliskich :) dziękuję za miłe słowa i dodanie mnie do listy blogów, pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tesknota... dzieki niej sie wiele rzeczy docenia!

      Usuń
    2. Ja też tak mam, ale czasem po spotkaniu cały ten czar znika. :<

      Usuń
  3. jejku, ale bym to zjadła! nie mogę patrzeć na takie pyszności <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nigdy żadnej tarty nie jadłam, jestem ciekawa jak smakują. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nigdy jej nie jadłam, chyba w końcu upiekę jakąś.

      Usuń
    2. polecam polecam! na wiosne truskawkową, a na chłodniejsze dni z mięsem i sosem pomidorowym- tarta alla bolognese :) mam przepis na blogu!

      Usuń
    3. O takiej z mięsem nigdy nie słyszałam

      Usuń
    4. to zerknij do mnie, totalnie polecam <3

      Usuń
    5. Chętnie zobaczę. Truskawkowa brzmi ciekawie, chyba nie wytrzymam do wiosny. :)

      Usuń
    6. ja już zrobiłam jak zobaczyłam chińskie truskawki w sklepach :D niby smak nie ten sam, ale wzrokowo... mniam!

      Usuń
    7. Muszę zajrzeć na Twojego bloga

      Usuń
    8. Kiedyś kupiłam truskawki w sklepie i były okropne, od tego czasu wolę kupować te na targu. ^^

      Usuń
  5. ale bym zjadła taką wakacyjną tarte!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko gdzie teraz znaleźć takie piękne owoce

      Usuń
    2. zamroziłam sobie niby na zimę, ale już zdążyłam wyjeść :D

      Usuń
    3. owoce można kupić mrożone, albo zrobić z tych które są w sklepach, wg swojego uznania.

      Usuń
    4. No niby można, ale to nie to samo co świeże prosto z ogrodu ;))

      Usuń
    5. jeszcze troche... i troche.. i toche... i beda truskawki :D

      Usuń
    6. raceczej duzo duzo tych troche az beda truskaffeczki... lol dobre

      Usuń
    7. A można dodać takie mrożone?

      Usuń
  6. Jestem głodna! Muszę ta tartę zrobić.Wygląda "przesmacznie"!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się że tarta na tyle się spodobała że tu wylądowała :) Polecam wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak smakowicie wygląda! Ale teraz nigdzie nie znajdę świeżych owoców na wierzch tarty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie mroziłaś sobie nic?:) jak coś to zrób z innymi owockami!

      Usuń
    2. Ja też mam dużo mrożonych, chyba wykorzystam

      Usuń
    3. Ja nigdy nie mrożę, z nadmiaru zawsze robię soki. :)

      Usuń
  9. Ja ostatnio piekę sernik kakaowy na specjalne życzenie męża ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i tak sie zaczyna slinotok, tutaj tarta a tam serniczek... no mniam mniam

      Usuń
    2. Nigdy nie jadłam sernika kakaowego.

      Usuń
    3. Chodzi o sernik ze spodem kakaowym? o.o

      Usuń
  10. takie niewiniatko a slinka cieknie ;)

    OdpowiedzUsuń