poniedziałek, 9 grudnia 2013

Usta jak maliny - pomadka Oriflame "Pure Berry" u 'Kosmetyki dla Bladolicych'

Od pewnego czasu poszukuję malinowej pomadki. Niestety, zazwyczaj trafiam na odcienie, które nie do końca odzwierciedlają moje potrzeby. Gdy zobaczyłam szminkę „Pure Berry” ze stajni Oriflame, która wchodzi w skład serii Beauty Studio Artist, pojawiła się iskierka nadziei. Czy tym razem trafiłam na odpowiedni sztyft?Pomadka przypomina przybrudzoną malinę. Zawiera fioletowe tony, które współgrają z moim typem urody. Takiego odcienia brakowało w mojej kolekcji. Szminka ożywia bladą twarz, choć, w przeciwieństwie do czerwieni, nie rzuca się w oczy. Na ustach wygląda naturalnie. Warto jednak zaznaczyć, iż jest minimalnie ciemniejsza od naturalnego koloru moich warg...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 
 

60 komentarzy:

  1. Chyba trochę za czerwona jak na malinkę. -_^

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mimo wszystko wolę pomadki ochronne:)

      Usuń
    2. Ja chyba też ;))

      Usuń
    3. Można najpierw nałożyć pomadkę ochronną, a na nią szminkę. :)

      Usuń
  3. Taki kolor kojarzą mi się zawsze z porą zimową :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie w moim guscie , ale wyglada ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  5. A dla mnie jest OK

    OdpowiedzUsuń
  6. mialam kiedys taka fajna malinke z Nivei, super kolor był!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja preferuję z Bielendy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. No właśnie też nie widzę tej maliny. :<

    OdpowiedzUsuń