poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Co ubrać na Komunię lub Wesele?...u 'O kosmetykach i o tym co do glowy strzeli'

Hej :) Powoli kończy się Kwiecień,czego następstwem będzie Maj oraz Komunie i Wesela.Pewnie przed takimi okazjami zawsze zadajecie sobie pytanie w co się ubrać i w tym momencie pojawia Wam się czarna dziura-nie macie pomysłu,a wszystkie kreacje,które już posiadacie wydają Wam się niestosowne albo nudne?Jeśli tak,to zapraszam dziś do mojego posta z inspiracjami co przykładowo możecie założyć na Wesele czy też Komunię.Ciuchy z których ułożyłam zestawy pochodzą z sklepu http://www.persunmall.com/ Postanowiłam mocniej się przyłożyć do tego posta,gdyż sama w Lipcu idę na Śub i mam czarno w głowie ;)..wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 

12 komentarzy:

  1. Ja w tym roku mam dwa wesela,jedno w czerwcu,drugie w sierpniu i też dylemat:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam wesele, 3 komunie i chrzciny ;)
      i mam ten sam problem co Ty ;)

      Usuń
  2. Te sukienki ( zwłaszcza miętowa) są BOSKIE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba się zakochałam w obu :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Taką samą sukienkę można kupić na Stilago;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.stilago.pl/fashion ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już ten problem mam na szczęście za sobą

    OdpowiedzUsuń
  7. Zielona sukienka jest urzekająca.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe stylizacje, ta zielona na pewno by w oczy się rzucała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby na komunię nie ma takiego problemu z ubiorem, bo to mniejsza impreza od wesela, a nawet nie impreza, tylko obiad z rodziną. Propozycje bardzo fajne, można się zasugerować w przypadku, gdy nie ma pomysłu na siebie.

    OdpowiedzUsuń