środa, 21 sierpnia 2013

Na nowo zakochałam się w 'szarościach'..:)


Hej Kochani, dzisiaj na nowo zakochałam się w 'szarościach'. Przeglądałam w necie ciuszki i kosmetyki w tym kolorze i nie mogłam się powtrzymać od napisania notki na blogu. Zebrałam wszystkie ‘szarości ‘razem i zaczynam na nie polować. Obie tory są świetne, ale ta większa jest wręcz fenomenalna. Szpilki w górnym rogu zawładnęły moim umysłem.. no i oczywiście szare cieni Chanel i lakier do paznokci Mac z serii limitowanej Hello Kitty… Wpadło Wam cos w oko?
 

27 komentarzy:

  1. Zawsze lubiłam szarości :) Lakiery do paznokci w tym kolorze są super. Podoba mi się ta bransoletka i torba (ta większa i ciemniejsza) ze zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez 5 minut na zdjęciu szukałam drugiej torebki. Chyba czas iść do okulisty. XD

      Usuń
  2. Uwielbiam szarości (nawet kota mam szarego :p)! Fajne rzeczy wybrałaś, ale najbardziej podoba mi się tak sukienka z czarnym pasem, szal i wielka szara torba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kotach nie mówi się, że są szare tylko niebieskie. ;)

      Usuń
    2. o tego to nie wiedzialam , a dlaczego ?

      Usuń
  3. Wszystko przepiękne, najbardziej podoba mi się ten żakiet <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię szarości a te szpilki w rogu od razu przykuły moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zawsze lubiłam <3
    dziś ostatni dzień rozdania- serdecznie zapraszam!
    www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne buty i jeszcze sukienka z czarnymi dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ to wszystko jest piękne :-) Żakiet boski :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne rzeczy :) sukienki super.

    OdpowiedzUsuń
  9. grey .... kocham szary i wszystkie jego wcielenia. Sukienki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szarości sa eleganckie, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń