czwartek, 12 grudnia 2013

Limited Edition Christmas Glossybox u 'Kawaii Mamam 86'

Cóż wam mogę powiedzieć... uległam pokusie :) Można powiedzieć że sama sprawiłam sobie prezent pod choinkę :) Jak zobaczyłam w listopadowym Glossymag, że będą wyprowadzać specjalną edycje świąteczną Glossybox-a - wiedziałam że to będzie coś dla mnie! I nie pomyliłam się !! Już same pudełeczko zachwyca! Czarno-złota szata graficzna jest elegancka i  gustowna- w sam raz na prezent ( ja się z moim na pewno nie rozstanę ;) )...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

49 komentarzy:

  1. jak nie zamawiam gb to żałuje, a jak zamowie to mi nie pasuje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ostatnio bardzo podobnie ;)

      Usuń
    2. Patrz kiedy wysyłają i w ten sam dzień sprawdzaj blogi, tam na pewno będzie zawartość pudełek i wtedy zamawiaj. :D

      Usuń
    3. To dobry pomysł ;)

      Usuń
  2. fajne produkty.. od nowego roku muszę zacząć zamawiać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jakoś nie mam przekonania do zakupów przez internet....

      Usuń
    2. lubie glossy ale zawsze sa lepsze rzeczy jak go nie zamowie;(

      Usuń
    3. Ja niestety też ;(

      Usuń
    4. Zakupy przez internet są cudowne!

      Usuń
    5. Zgodzę się z tobą.

      Usuń
  3. mnie jara sama mysl o tym ze nie wiemy nigdy co nasz czeka w kazdym kolejnym pudeleczku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też to lubię!

      Usuń
    2. Ja nigdy nie mogę się powstrzymać i już od rana sprawdzam na blogach co jest w pudełku. ;]

      Usuń
    3. Ja też tak często robię ;)

      Usuń
  4. apudeleczko idealne do przechowywania np. lakierow do paznokci,

    OdpowiedzUsuń