czwartek, 20 lutego 2014

Kilka Słów o Lakierze Miss X u 'Sylwia w Krainie Kolorow'

Kolejna prezentacja lakieru do paznokci to zasługa ładnej pogody :) Wybaczcie mój chwilowy, nie ciekawy wygląd paznokci ale to "wypadek" przy pracy :) Wiem, wiem jeden jest zupełnie krótszy od reszty bo najzwyczajniej się złamał ale szkoda mi długości innych żeby je dorównać do tego jednego. Najważniejsze, że lakier jest na nich widoczny ;) Lakier mieści się w malutkiej buteleczce z grubego szkła. Buteleczka jest prosta ale jej rozmiar według mnie jest uroczy :) Kolor tego lakieru jest dość ciężki do zdefiniowania. Odcień widoczny przez buteleczkę, wydawał się ciemno niebieski, podchodzący pod granat. Po wyschnięciu, lakier wpadał w ciemną zieleń choć i tego nie jestem do końca pewna bo zmieniał swoje kolory jak kameleon w zależności od światła. W chwili obecnej, wygląda mi na granatowy...wiecej  KLIKNIJ TUTAJ
 
 

13 komentarzy: