środa, 9 kwietnia 2014

Kolekcja na środę: cienie i pigmenty MAC u 'Lil Oddiette'

Jak Magda, KLIK słusznie zauważyła w zeszłym tygodniu nie było kolekcji na środę. Nie było bo tak jakby dopadło mnie wiosenne przesilenie i nie miałam sił ani ochoty na nic. Dzisiaj wracam z moją skromną, lekką i przyjemną kolekcją, tak żeby łatwiej było mi ponownie wpaść w wir blogowania - cieniami i pigmentami MAC. Jak widać nie jest tego dużo, wręcz bardzo mało ale narazie taka ilość mi wystarcza, chcę dobrze przemyśleć kolejne zakupy tym bardziej, że celowałabym w brązy, które mam już w Naked 2. Także narazie nie mam w planach powiększenia tej kolekcji, chyba, że postanowię zaszaleć z innymi kolorami...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 

11 komentarzy:

  1. chętnie bym się zaopatrzyła w jakiś pigment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się wybrać na damskie polowanie kosmetyczne!!! Kuszą mnie nowe pachnące, lakiery Revlon -zwłaszcza ten różowy. W ten weekend w planach mam imprezę i smokey eyes!!!. Polecam też tusz do rzęs Diora- ten brązowy. Świetnie podkreśla oczy i świetnie pasuje do brązu pigmentów firmy MAC. Całusy!

    OdpowiedzUsuń
  3. P.S środkowy MAC- jasny brąz, to moje małe marzenie. Kto zna jakiś dobry kurs wizażu niech pisze na bloga: http://miejskifitness.blogspot.com/ . Mam zakusy!!! Będę wdzięczna za radę. Miejsce kursu- Wawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. P.S raz jeszcze. Zastanawiałyście się czy ten przepiękny niebieski cień do powiek pasuje do ciemnych brązowych oczu?

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kolory chętnie bym je przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah... mozesz się podzielić ;)

    OdpowiedzUsuń