poniedziałek, 2 czerwca 2014

Sałatka z truskawkami u 'All I need is love and great shoes'

Hej! Ostatnio raczyłam Was postami ze strojami dnia, dziś dla odmiany mam przepis na coś pysznego. Uwielbiam sałatki pod każdą postacią; jarzynowe, cezar, z krewetkami, tuńczykiem i makaronem - tak naprawdę zjem każdą. Korzystając z okazji, że możemy już kupić nasze, polskie truskawki mam dla Was pomysł na sałatkę właśnie z tym składnikiem. Bardzo prosta w wykonaniu, a zarazem efektowna i na pewno zachwyci wymagających gości.;) ...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 
 

19 komentarzy:

  1. Zapraszam na nową tabatę. Dzisiaj leniwa z elementami jogi!!! Na gibkość i jędrność;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam do sałatek z truskawkami rukiew wodną ( listki i kwiaty);-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda smakowicie :) Aż zgłodniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to wspaniale wygląda, aż ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda tak apetycznie że aż w brzuchu burczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Robię właśnie obiad! mam ochotę zmodyfikować ten przepis;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym zmieniła w nim kilka punktów :)

      Usuń
  7. z chęcią zjadła bym taką sałatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem już co zrobię na kolację ;D Tylko najpierw muszę pojechać na działkę i zerwać truskaweczki ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja nabrałam teraz ochotę na wodę z truskawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam przejść na dietę, ale takim lunchem bym nie pogardziła ^^

    OdpowiedzUsuń