sobota, 16 sierpnia 2014

Perfecta SPA: Antycelucitowe masło do ciała - pomarańcza i wanilia u 'Kate's Beautyland'

W ostatnich ulubieńcach pokazywałam Wam masełko antycellulitowe do ciała z Perfecty o zapachu pomarańczy i wanilii. Zdałam sobie sprawę, że mam już drugie opakowanie tego produkty, a jeszcze nie napisałam Wam o nim notki. Poprawiam swoje nie dopatrzenie i zapraszam do lektury ;) Masełko zamknięte jest w okrągłym plastikowym opakowaniu ze sreberkiem zabezpieczającym. W zapachu masełka przeważa pomarańcza, ale można wyczuć delikatny aromat wanilii. Zapach jest bardzo słodki i przypomina mi delicje pomarańczowe ;) Konsystencja masła jest gęsta...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Moje ulubione nuty zapachowe...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpręża i nasyca słodkim, seksownym zapachem:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z tej serii również urzeka i działa;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak to masło spisałoby się u mnie, chociaż ciężko mi uwierzyć w działanie antycellulitowe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie również urzekł zapach masła, nie zauważyłam żeby cellulit zniknął, ale skóra wydała mi sie bardziej napięta :))
    zapraszam do siebie na weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z tej serii kremy, są suuuper!

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po komentarzach widzę, że Dziewczynom sprawdza się ta seria więc zainwestuję w masło i peeling, chyba warto czymś "wspomagać" ćwiczenia i dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę w te antycelulitowe wynalazki ale zapach idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling sprawdza się na wrastające włoski po goleniu nóg;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szybko się wchłania ?

    OdpowiedzUsuń