sobota, 16 sierpnia 2014

Perfecta SPA: Antycelucitowe masło do ciała - pomarańcza i wanilia u 'Kate's Beautyland'

W ostatnich ulubieńcach pokazywałam Wam masełko antycellulitowe do ciała z Perfecty o zapachu pomarańczy i wanilii. Zdałam sobie sprawę, że mam już drugie opakowanie tego produkty, a jeszcze nie napisałam Wam o nim notki. Poprawiam swoje nie dopatrzenie i zapraszam do lektury ;) Masełko zamknięte jest w okrągłym plastikowym opakowaniu ze sreberkiem zabezpieczającym. W zapachu masełka przeważa pomarańcza, ale można wyczuć delikatny aromat wanilii. Zapach jest bardzo słodki i przypomina mi delicje pomarańczowe ;) Konsystencja masła jest gęsta...wiecej KLIKNIJ TUTAJ
 
 
 

21 komentarzy:

  1. Moje ulubione nuty zapachowe...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpręża i nasyca słodkim, seksownym zapachem:-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Peeling z tej serii również urzeka i działa;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak to masło spisałoby się u mnie, chociaż ciężko mi uwierzyć w działanie antycellulitowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skóra jest napięta, ale żaden kosmetyk do końca nie zwalczy cellulitu.

      Usuń
  5. mnie również urzekł zapach masła, nie zauważyłam żeby cellulit zniknął, ale skóra wydała mi sie bardziej napięta :))
    zapraszam do siebie na weemini.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mam z tej serii kremy, są suuuper!

    zapraszam na pesto po polsku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. po komentarzach widzę, że Dziewczynom sprawdza się ta seria więc zainwestuję w masło i peeling, chyba warto czymś "wspomagać" ćwiczenia i dietę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wierzę w te antycelulitowe wynalazki ale zapach idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling sprawdza się na wrastające włoski po goleniu nóg;-)

    OdpowiedzUsuń