środa, 1 października 2014

Wyniki Zabawy - Gaduła Września

 
Kochane Gadułki dziękuję Wam za tak aktywny udział. Wczoraj wieczorem dostałam mnóstwo wiadomosci, walczyłyście do ostatniej minuty. Każdy wystawiony komentarz pobudzał mój telefon wydając delikatny dźwięk ‘ping’…a około ósmej wieczorem jednym dźwiękiem, jaki słyszałam było ‘ping’ ping’ ping’ Dziękuję!

Najgłośniejszymi gadułami Września zostają:
 
1. indossatrice (145)
2. aga4run (130)
3. NaughtyGirl (102)

Każda Gadułka Wrzenia otrzymuje po zestawie: Self Warming Hair Mask oraz Dove Intensive Repair 60 Second Treatment Shot. Serdecznie prosze o przeslanie adresow wysylki na  katarzyna.wolinska@yahoo.com
Laureaci tego miesiąca (trzy pierwsze miejsca) automatycznie zostaną nominowani na listę ‘Gaduła Roku’. Zapraszam do zabawy.
 
 

30 komentarzy:

  1. Gratulacje!!! I buziaki dla wszystkich zwycięzców <3 :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam wszystkich jutro na mojego bloga na pieczenie babeczek z mąki jaglanej i orkiszowej;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pokażę wam jak w prosty sposób zmienić każdy przepis na muffinki na zdrowszy i tym samym zrobić fajne wypieki na wieczorek panieński;-)). Oj dzisiaj wieczorem będzie się działo!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o to musze wpaśc i posmkowac ;D

      Usuń
    2. ostatnio mam "fazę" na gotowanie/pieczenie zdrowszego jedzenia więc muszę odwiedzić Twojego bloga ;)

      Usuń
  4. Już po porannych personalnych i teraz zasuwam w quchni;-)). jutro "miejski" zaczyna październik na słodko i przyzwoicie ( fruktoza zamiast cukru i słodzików + figura zachowana nawet podczas przed ślubnych libacji u najlepszej kumpeli). Zapraszam raz jeszcze;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. P.S może wrzucę tego art'a nawet dziś wieczorem. Buziaczki i raz jeszcze gratulacje dziewczyny<3:-)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję. :) Bardzo ciekawi mnie ta maska, będę czekać na recenzje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow fajnie jest coś wygrac, dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjemnosc po mojej stronie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sie zdziwiłam że paczka a Anglii, szybko przyszła i jaka ładna i ten list. ahhh... ;)

      Usuń
    2. te liściki sa najlepsze ;)

      Usuń
  9. I've got one of this Dove but I still didn't try it! =)

    NEW POST on http://whattostyle.blogspot.com/

    xoxo,
    Jess

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. mi niestety w poprzednim miesiącu brakło czasu na odwiedzanie blogów, które obserwuję, ale na pewno to naprawię :)

      Usuń
  11. dzisiaj dostałam paczuszkę, dziękuję bardzo :)

    OdpowiedzUsuń