czwartek, 18 grudnia 2014

MAFFASHION x VERSUS BY VERSACE

Autorka pisze: "To dla mnie duże wyróżnienie zostać ambasadorką marki zegarków VERSUS by Versace. Poniższa sesja jest pierwszą odsłoną owej współpracy. Mam nadzieję, że zdjęcia przypadną Wam do gustu :) Cieszę się, że marka o tak wieloletniej tradycji wprowadziła na Polski rynek właśnie ten produkt. Otóż historia Versus sięga roku 1989, kiedy Gianni Versace rozszerzył linię domu mody o nową markę dedykując ją siostrze Donatelli Versace. Na poczatku marka tworzona była przy współpracy ze szkockim projektantem Christopherem Kanem, obecnie osobą odpowiedzialną za jej wizerunek jest J.W. Anderson" ...wiecej [KLIK przekierunkowanie na bloga Maffashion]



5 komentarzy:

  1. very nice post. Gorgeous inspiration :)
    lets follow eachother! if you want to follow me, let me know and I will follow back :)

    - www.angelaah91.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  2. jest piękna!;)

    Chciałabym Ci życzyć Szczęśliwego Nowego Roku! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i odezwij się u mnie abym mogła się odwdzięczyć. ♥MÓJ BLOG♥->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje serdecznie :) ja tez juz obserwuje xxx buziaki

    OdpowiedzUsuń