niedziela, 1 marca 2015

Spotkanie Blogerek w Londynie 2015 u 'Kate Wo'

Autorka pisze: 'Cześć  Kochani!  Mam nadzieje, ze miło spędzacie ostanie godziny weekendu. Ja dzisiaj postanowiłam podzielić  się z Wami wspaniałym wydarzeniem,  a mianowicie spotkaniem polskich, urodowych blogerek i vlogerek w Londynie. Dokładnie tydzień temu, w angielskim pubie, tuż na rogu Cornwall  Street, w atmosferze kawy  i pięknych uśmiechów miałam możliwość poznać cudowne osobowości. Zacznę od Patrycji  (Kosmetyczna Wyspa), która zorganizowała nasze spotkanie i otoczyła nas ciepłem i uśmiechem. Dziękujemy serdecznie.  Ania (Anna’s Collection), Monika (Monikowy Świat), Karolina (Tajkowe Zamiłowanie do Kosmetyków) oraz Zuza (Rożany Policzek) autorki blogów urodowych, podzieliły się nami  swoim urodowymi sekretami i planami na przyszłość. Na koniec i na deser miałyśmy przyjemność porozmawiać z Natalią, autorką vloga BabyJane Hudson. O tym jak kręcić filmy, jak ustawić kamerę i jak pozostać sobą. Spotkanie przebiegło w mgnieniu oka, ale mam nadzieję, ze już w krotce znowu się spotkamy.Chciałabym serdecznie podziękować naszym sponsorom za wspaniale prezenty; Firmie Femi za wspaniałą książkę o  aromatrapii, oraz za enzymatyczny peeling do twarzy; Firmie Naturative (Pat&Rab) za zestaw do pielęgnacji ciała; oraz sklepowi EcoEuphoria za magiczne woski do palenia oraz naturalne produkty do kąpieli. Bajka! Jeśli mieszkasz w Anglii i chciałbyś mieć dostęp do wspaniałych, naturalnych kosmetyków zapraszam do odwiedzenia internetowego sklepu EcoEuphoria'' ...wiecej [KLIK przekierunkowanie na bloga 'Kate Wo']




1 komentarz: