czwartek, 30 lipca 2015

Jil Sander - Simply Jil Sander u 'Edpholiczka'

Autorka pisze: "Co do tych perfum mam mieszane uczucia. Początkowo mnie nie zachwyciły, potem je doceniłam, nosząc je dalej miewam różne odczucia. Perfumy te na pewno nie są typowo "moim zapachem", ale mają w sobie coś, co zdecydowanie doceniam. Zacznę od tego, że zapach idealnie pasuje do swojej reklamy. Wąchając go mam wrażenie, że to taka minimalistycznie elegancka mieszanka dla kobiet, które w swoim stylu zawierają coś męskiego. To coś zwinnego, klasycznego, ale mimo wszystko angażującego. Nie jest to "zapaszek". O ile na mojej skórze leży lekko, to nie zdziwiłabym się wcale, gdyby na innych osobach był cięższy. Przypomina mi klasyczną Balenciagę Paris skrzyżowaną z Karleidoscope"...wiecej  [KLIK Przekeirunkowanie na bloga 'Edpholiczka']
 
 
 

1 komentarz: