czwartek, 17 września 2015

Nivea Eau de Toilette nowy zapach od Nivea u 'Kate Wo'

Autorka pisze: "Nareszcie jest! Czekałam na ten zapach całe moje życie.  Już w przyszłym miesiącu (październik 2015) firma Nivea, wprowadza na rynek wodę toaletową ‘Nivea Eau de Toilette‘. Nie jest to pierwsza edycja tego zapachu. Istnieje również wersja 2011, której niestety nie miałam przyjemności stosować. Nowa kompozycja jest świeża, czysta i przypomina zapach.."wiecej [KLIK Przekierunkowanie na bloga 'KateWo']
 

8 komentarzy:

  1. Ale szał! nigdy nie słyszałam, że marka Nivea specjalizuje się również w zapachach...

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że dość szybko nudzą mi się zapachy,więc często je zmieniam.
    nie ukrywam, że słowa "świeża i czysta..." przekonują mnie. chętnie bym wypróbowała.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyznać, że dość szybko nudzą mi się zapachy,więc często je zmieniam.
    nie ukrywam, że słowa "świeża i czysta..." przekonują mnie. chętnie bym wypróbowała.

    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. thanks for the information may we always be in mercy allah swt

    OdpowiedzUsuń
  5. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous

    OdpowiedzUsuń
  6. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat

    OdpowiedzUsuń
  7. Nivea zawsze odpowiadało mi pod kątem zapachu, zawsze uwielbiałam zapachy balsamów, kremów i żeli pod prysznic, a zapach uniwersalnego kremu powalał na kolana, jednak odeszłam od używania ich kosmetyków ze względu na testy na Zwierzętach.

    Polecam wejście na nowopowstałego bloga, w którym również mam zamiar promować, bądź odradzać kupno nowości kosmetycznych, a także promować zdrowy tryb życia, ćwiczenia siłowe, etc: http://malowanarzezba.blogspot.com

    Miłego wieczoru! :)

    OdpowiedzUsuń