czwartek, 9 stycznia 2014

Ćwiczenia na uda i pośladki u 'Blue SWEATPANTS'

"To już było", ale daję jeszcze raz zebrane do kupy. Ćwiczenia na uda i pośladki to dość chodliwy temat (chyba zaraz po ćwiczeniach na brzuch). Kto by nie chciał odstającej i jędrnej pupy? Chyba nie ma takich osób.Płaski brzuch możesz mieć pilnując tylko diety, ale ładnych pośladków niestety nie!Wszystkie poniższe ćwiczenia można wykonać również bez sprzętu. Jest ich 15. Wykonując, każde 20 razy i powtarzając całość w 3-4 seriach masz gotowy kompletny trening. Są to propozycje na których bazuję podczas moich treningów. Jeśli wykonasz je odpowiednio szybkim tempie będzie to również trening aerobowy, ale osobom początkującym polecałabym raczej wykonywać wszystko wolno i dokładnie, pracując nad techniką...wiecej KLIKNIJ TUTAJ






24 komentarze:

  1. A ja wolę się nie przemęczać i mieć pośladki takie, jakie mam. Może nie są idealne, ale są moje i to mi wystarcza. ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi bardzo podobają się te szorty z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. na uda jak najbardziej mi się podoba, ja od nowego roku postawiłam sobie, że nie zrezygnuję z biegania, i mam nadzieję do wakacji co 2 dzień biegać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno się przydadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Łosoś świetny w zdrowym menu;-))

      Usuń
    2. Prawda kwasy omega 3 mega ważne! :)

      Usuń
  6. Ćwiczyłam je dzisiaj i jestem zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tylko te, do których nie są potrzebne specjalne sprzęty. :)

      Usuń
    2. Każdy trening możesz wykonać bez specjalnego sprzętu! Modyfikujesz go troszeczkę;-))Zachęcam!

      Usuń
  7. Wystkie ćwiczenia świetne :) i polecam, sama je robiłam:)

    OdpowiedzUsuń