piątek, 5 września 2014

Moje skromne zakupu ze Stanów u 'Beauty of dreams'

Pisałam kiedyś na FB, że planuję kilka zakupów ze sklepów w Stanach i właśnie wczoraj otrzymałam paczkę. Od pojawienia się u mnie mgiełki be enchanted z BBW (Bath & Body Works) w której się zakochałam mam ochotę na inne kosmetyki. Wybrałam sobie kilka mgiełek - zapachy wybierane w ciemno w promocji. Pojemność idealna do torebki, a zapach utrzymuje się dość długo, jest świeży i nie nachalny. Mgiełki z avon nawet w 1% się nie umywają do tych...wiecej  KLIKNIJ TUTAJ

13 komentarzy:

  1. Szczególnie przybory do make-up są interesujące;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę zarówno mgiełek jak i pędzli..

    OdpowiedzUsuń
  3. mogłabym dołączyć do grona? :)
    http://aisakk.blogspot.com/ z Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle dobra. Piękne mgiełki w sam raz do torebki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki zestaw pędzli, nie pogardziłabym nowymi dobrami w mojej kosmetyczce. ;)

    OdpowiedzUsuń