wtorek, 13 sierpnia 2013

Która HOT, a która NOT?

28 komentarzy:

  1. w sumie nie moje klimaty, ale 2 jest śliczna *.*

    zapraszam na nowy, makaronowy post oraz na kulinarne rozdanie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie zadna, ale ja mam mroczna dusze, wiec w gre wchodzi tylko czern.
    Hmmm, kota tez mam czarnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwie piękne, ale pierwsza jak dla mnie najpiękniejsza! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza jest dla kobiet a druga dla nastolatek- 25-latek. :)

      Usuń
    2. jak sie ma figure to obie pasuja bez wzgledu na wiek :-)

      Usuń
  4. Ładne ale nie praktyczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba wszystkie najpiękniejsze ubrania są niepraktyczne. :(

      Usuń
  5. będę oryginalna wybrałam jedynkę:)

    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdę mówiąc obie mi się podobają ale chyba 2 bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No.1. Zwraca na siebie uwagę elegancją.

    OdpowiedzUsuń
  8. 1- na czerwony dywan, 2 - grzeczna- na ślub;-)

    OdpowiedzUsuń